2015. szeptember 13., vasárnap

Dorothy blog award


Sziasztok!
Hihetetlenül köszönöm a díjat Leona-nak, aki EZT a blogot írja.
Az a helyzet, hogy nem fogom 12 személynek elküldeni, úgy határoztam, a számomra legfontosabb blogokat látom el ezzel a díjjal. Egyszer már elkészítettem ezt egy régi blogomon, de nem sokan csinálták meg, akiknek elküldtem. Ezért döntöttem így, remélem nem köveztek meg ezért. :)


Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad
2. Olvasd el a blogját, akitől kaptad
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról
4. Írj 12-őt a sajátodról
5. Válaszolj a 12 kérdésére
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad. A lényege, hogy építő jellege legyen
8. Cseréljetek linket
9. Küld tovább 12 embernek a díjat
10. Tedd ki a plecsnit, jól látható helyre, hogy a díjadó blogjára vezessen.

Akiknek küldöm:



12 dolog Leona történetéről:
1. A prológust hihetetlenül eltalálta az író, elsőre beletud szeretni az ember.
2. A blog design-t nem ártana lecserélni, sajnos mostanában szokása az embereknek, hogyha az nem szép, nem is merülnek bele a tartalomba.
3. A főszereplő Leo Dale, aki  a király lányát akarja elvenni. (Bár ha jól következtettem [ami nem biztos] azért is van itt, hogy megölje számára legfontosabb személy gyilkosát.)
4. A történet E/1 múlt időben íródik.
5. A trónért harcolók feladata visszaszerezni Artekont.
6. Egyszer Kevin menti meg egy zsíros hajú csalótól.
7. Williem egy utolsó tuskó, aki nem bírja, ki, hogy ne kössön bele Leo-ba.
8. A tájleírásba beleszerettem, hihetetlen mennyire precíz és kreatív.
9. Leo-t nagyon zavarja valamiért ez a Dáriusz úrfi.
10. Az Átkozottak csoportja a jelek szerint valami vérfarkas képződmények, akik egy öregembernek dolgoznak.
11. Kevin kedvesen meggyógyítja Leo-t.
12. Ha jól vettem ki, a bátyját gyilkolták meg.

12 dolog a saját történetemről:
1. Pár éve szerettem volna írni egy olyan történetet, ami betegségről szól, de ezidáig csak privátban írtam
2. Eleinte 6 beteg főszereplője lett volna, de végül nem akartam ennyi szállal megkavarni az egészet
3. Mara-nak először rákja volt, és az anyja amnéziás, a történet kialakulása során "cseréltek"
4. Alapból nem szeretem a csöpögős szerelmet, igyekeztem a legreálisabbra írni Dominic és Mara kapcsolatát
5. Amikor a blog megnyitotta kapuit, a történet végkifejlete még nem volt tiszta számomra sem
6. A címen rengeteget gondolkoztam, az első hosszabb tervezésemként "hallucináció" lett volna
7. A szereplőket igyekeztem minél színesebbre tervezni, hogy még a mellékszereplők se legyen gondtalanok, és, hogy mindenkinek legyen egy fix előtörténete, ami megmagyarázza egyes mélyebb cselekedetét, döntését
8. Mielőtt kihirdettem volna a történet témáját féltem, hogy elkerülitek, mert alig-alig láttam olyan témát, ami valami hasonlót dolgoz fel.
9. Azért kezdtem bele, mert szinte már a lételemem az írás
10. Általában hétvégente írom, éjszaka, amikor teljesen egyedül vagyok, és tökéletesen tudok koncentrálni arra, amit csinálok
11. A történet egy szála számomra még mindig nem tiszta, mert több formám is van, csak nem tudok dönteni köztük
12. Mostanra két végkifejlet is van, de egyszerűen képtelen vagyok dönteni köztük

Válaszaim:
1. Mit gondolsz a történetről? Eddig elég érdekes, tetszik, hogy középkori, és, mintha egy kicsit steampunk is akarna lenni.
2. Ki a kedvenc szereplőd, és miért? Természetesen Leo, és leginkább a szomorú múltja miatt.
3. Szimpatikus a főszereplő személyisége? Miért? Igen, bár egy kicsit zavar, hogy ilyen ügyetlen, és bizonytalan. De persze, senki sem tökéletes.
4. Fogod olvasni, vagy csak a díj miatt tetted meg? Mindenképpen!!
5. Valami, amit megváltoztatnék, vagy amire nagyobb hangsúlyt fektetnék? Talán a gyilkos keresésére.
6. Hiányolsz valamit a történetből? A főszereplő határozottságát.
7. Kivel tudsz azonosulni a történetből? Leo, és valahogy a cseléd, aki a szobájába kísérte. (Ne kérdezd, fogalmam sincs, de valahogy vele is.)
8. Mi a véleményed a címről? Jól hangzik, de valahogy nem illik (eddig legalábbis) a történethez.
9. Mi a véleményed a fogalmazásról? Zseniális! *-*
10. Sablonos a történet? Indokolj! Egy kicsit olyan nekem, mintha néhány anime együttes, kevert verzióját írnád, de biztosan csak véletlen. Egyébként nem, egyáltalán nem tartom annak.
11. Élnél abban a világban, amiről írok? Igen! De még mennyire, hogy természetesen! ^^
12. Szerinted William tényleg képes lenne ölni? Valószínűleg csak a szája nagy. Tehát nem.

Kérdéseim:
1. Mi a véleményed Mara-ról? Logikusnak találod a "lázadását"? Miért?
2. Mit gondolsz Dominicról? Te mit tettél volna a helyében, ha ennyi gondoskodás után az anyád ilyeneket mond?
3. Tetszik, hogy idézetek vannak a részek elején, utalva annak tartalmára? Vagy felesleges?
4. Milyen végkifejletre számítasz? Happyend? Unhappyend? Miért?
5. Ki a kedvenc szereplőd? És miért?
6. Kivel tudsz a leginkább azonosulni (az 5. kérdésben válaszoltakon kívül)?
7. Hiányolsz valamit a történetből? Ha igen, mit, miért?
8. Mit mondd el neked a történet címe?
9. Ezután fogod még olvasni a történetet, vagy örökre kilépsz a blog életéből?
10. Mit gondolsz, Dominic anyjával mi fog történni? Meghal? Vagy életben marad? ha igen, vajon mit fog tenni?
11. Ha választanod kéne, egy ilyen történetben milyen szerepet töltenél ki? (Páciens, orvos...)
12. Eddigi kedvenc jeleneted?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése